Reklama na žuvačky, ktorá vháňa slzy do očí


Reklama na produkty, akými sú napríklad žuvačky, nemusí byť vždy iba tá suchá, na ktorú sme zvyknutí. Presvedčila nás o tom tá na Extra Gum, ktorej príbeh si počas prvého týždňa pozrelo vyše 8 miliónov ľudí.

Reklamu pre Wrigley’s vytvorila agentúra Energy BBDO, dotvára ju sprievodná pieseň Can’t Help Falling In Love With You, v origináli od Elvisa Presleyho.

Zdroj: strategie.hnonline.sk

(Visited 207 times, 1 visits today)
The following two tabs change content below.
xandra94@azet.sk'
Som maliarka tvoriaca pod značkou Lucia Jurenkova ART a študentka marketingovej komunikácie na UK. Mojou najväčšou vášňou je umenie a literatúra, no tiež reklama, ktorú študujem. Mojím cieľom je prehovárať k ľuďom o dôležitých veciach v živote prostredníctvom umenia. Preto som založila združenie VIBE a program Umením k zmene.

Zanechať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *